Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Cover týdne – Mario, Crystal Mountain

Tenhle týden budou dva kousky, přičemž jeden má dost netradiční původ. Je totiž z prastaré hry Mario. Kapela Nylithia není v hudebním světě žádné obrovské jméno. Dokonce jsem si schválně kvůli jejich coveru pouštěl EP Infector, které vydali, a dvakrát nadšen jsem zrovna nebyl. Nicméně jejich smrtící death metalový cover hradního motivu Maria je naprosto skvělý. Za prvé samotná hudební složka nemá chybu. Od šíleného tappingu až po kulometné bicí. A za druhé má dobře jebnutý klip.

Druhý kousek je od holandské Epicy. Tenkokrát si možná uhryzli trochu větší sousto, než mohli zvládnout, protože coverovat legendární Death je dost ošemetná věc. Epica to vzala po svém. Nasrala do tracku klávesky, krásný hlas božské Simone Simons a vznikl takový kočkopes. Dvakrát nadšen nejsem, ale! Nikdy nezapomenu, když jsem na Masters of Rock konaných x let zpátky šel na tehdy pro mě neznámou Epicu. „Jo, postojím. Popiju pivko, udělám fotky a půjdu si ožrat držku.“ Takhle nějak jsem si to představoval. Ovšem v momentě, kdy kytarista Mark Jansen ohlásil, že nám zahrajou cover, ne jen tak ledajaký cover, ale cover od Death, stal jsem se naprosto nepříčetným a pařil snad nejvíc v životě. Srát na to, jak je to povedené nebo ne, slyšet Death živě aspoň v takovém podání je prostě nepopsatelné.

Autor: Nesthor

Zanechat Odpověď

