Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Pojeb Týdne – Breaking the Law

Na písničku od fantastické kapely Fightstar jsem poprvé narazil za jednoho dlouhého, zimního, nudného a teplého floridského večera, když jsem neměl nic jiného na práci a brouzdal na Youtube. Když jsem ji doposlechl poprvé, zalapal jsem po dechu. Když podruhé, zapomněl jsem, jak se dýchá, a během pěti minut jsem málem vypustil duši pod stolem a toužil si podřezat žíly – jako správnej emo fanda, který má Fightstar na každodenním playlistu. Breaking the Law je jedna z mých dlouhodobě nejoblíbenějších skladeb a považuji ji za jakýsi symbol svého hudebního žánru. Když se řekne „heavy metal“, představím si kytary, kožené bundy a Breaking the Law! Tohle jde ale proti všemu zmíněnému. Metalová klasika vykastrovaná, navlečená do úzkých džínsů, namejkapovaná a vykrvácená jakousi pochybnou bandou screamoušů, kteří používají víc kosmetických prostředků, než je v naší společnosti zdrávo…

No, prostě… jediné, co tomu chybí, je elektrické zkreslení pro hlas v „clean“ pasážích. Nutno nicméně dodat, že až na ten naprosto příšernej vokál, vrcholící pasáží kolem 1:55, a image kapely (na který obvykle moc nedám, ale tady je v kontextu se skladbou, o jejíž cover se jedná, vlastně roven zločinu) to není zas až takové znásilnění.

Berte to jako poučení, že ne vždy se vyplatí dělat věci po svém, a někdy z toho může vzniknout fakt hrozná a bolestivá tragédie :(.

Howgh!

autor: Eirrikr

Zanechat Odpověď

