Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Cover týdne – Freestyler

Když jsem začala přemýšlet nad tím, co vám, zmlsaným znalcům kovové hudby nabídnout, napadla mě jako první skvělá předělávka geniálního songu a můj nejoblíbenější metalový cover vůbec – Hallowed Be Thy Name od Cradle of Filth, původně samozřejmě (a snad vás neuráží, že si to dovoluji pro jistotu též uvést)  Iron Maiden. Jenomže…

… vzhledem k tomu, že se výše uvedeným songem i jeho coverem startovala kdysi dávno moje metalová éra, domnívám se, že bude jen málo příznivců metalu, kteří by jej neznali. Nemohla jsem si ale odpustit alespoň zmínku s odkazem v závorce ( IM verze; CoF verze).

A teď už ke kousku, pro který jsem se nakonec rozhodla. Originál každý zná, za svých telecích let jsem ho poslouchala stokrát za den, u toho lihovým fixem čmárala doma na nábytek a představovala si, že až mi příště maminka opět sebere za nevhodné chování moje oblíbené CD, přestanu být srab a pošlu ji už konečně do řiti (což se nikdy nestalo, protože srab jsem byla, ještě k tomu holka).

Skladbu Freestyler (originál k poslechu zde) od finské breakbeatové party Bomfunk MC’s jsem původně našla na Youtube v údajném podání Children of Bodom. To je náhodička, říkala jsem si. Krajani. Jenomže CoB poměrně znám, a už když jsem song poslouchala poprvé, bylo mi jasné, že tady něco nehraje. Je to pecka! Ale ouha, ne od Children of Bodom. Nevím, kdo s touhle hromadnou mystifikací začal, ale díky ní jsem vlastně na Freestyler „v novém“ narazila. O ruské black-death kapele EXO z Petrohradu se toho totiž moc zjistit nedá, ani když hledáte. A přeci stojí za zmínku. Minimálně jejich Freestyler, který má místo zkurveného pytlovitého oblečení na čele pentagram a v ruce PET lahev s umělou krví. A to mu podle mě prospělo. Tak si ho užijte:

autor: Annub1s

Zanechat Odpověď

