Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Hovno týdne – Sinergy, Arch Enemy, Nanowar

Milí hajzlové a hajzlice, dnešní den je opravdu na hovno. Počasí se sere. Na chodnících samé sračky, takže než jsem ráno doběhl na bus, vypadal jsem jako jedno velké hovno. A to jenom proto, abych zjistil, že v práci je hovno co dělat. Pro to, co jsem měl dnes k obědu, je asi výraz hovno nejvýstižnější a nepřál bych ho ani Michalu Davidovi. Před chvílí jsem si pustil pro dokreslení atmošky nový Hammerfall, který fakt zní jak z prdele!!! No a do toho mě teď nasralo telefonátem nějaké hovno z Týmobajlu s úžasnou nabídkou, která je vlastně úplně o hovně. Vzhledem k tomuto posranému dni je téma dnešního Coveru týdne na snadě – hovno ve všech svých formách.

I takové téma se dá uchopit pozitivně, takže nebojte, nebudu vás tady mučit žádným kozymetalem nebo něčím ještě smradlavějším. Jeden z nejzajímavějších coverů, který jsem v poslední době slyšel je skladba The Number of the Beast, kterou předělali Sinergy. Bruceovi se může vyrovnat málokterý zpěvák. A to, že tuhle pekelnou věc dokáže zazpívat ženská a neudělat z toho onen vyměklý kozymetal, bych už nevěřil vůbec. A co že to má společného s dnešním tématem? No, po prvním poslechu mi málem upadla nejen čelist…

Když jsem tak uvažoval o hovně, jako o tématu tohoto článku, logicky mi přišla na mysl slavná true steel heroic power hovno gay metalová kapela Manowar. Nejprve jsem chtěl najít něco přímo v jejich podání, žel žádné covery jsem nenašel. Ach, jak jsem byl hloupý, jak mě jen mohlo napadnout, že by se věnovali tak nízké činnosti, jako coverování kapel, které jim nesahají ani po koženkové slipy. Vždyť sami prohlašují „other bands play, Manowar gay“. Ze zřejmých důvodů však existuje spousta předělávek skladeb Manowar. Vybral jsem jeden. Arch Enemy ukázali, jak se dá z kupy impotentních hoven uplácat parádní nářez s pořádnýma koulema – Ano, Angela Gossow je zřejmě narozdíl od Erica Adamse skutečně má.

A na závěr by se hodila nějaká prdel. Tak dobře jsem se už dlouho nepobavil, jako u italských srandistů Nanowar (of Steel). Mají samozřejmě také nějaké covery na Samowar, ale s tím už tady nebudu prudit. Vybral jsem věc, která mě dostala nejvíc. V tomto případě zvolili přesně opačný postup, než Arch Enemy – vzali skladbu Emerald Sword od Rhapsody a přetvořili ji v největší a nejlepší hovno, co jsem kdy slyšel. No posuďte sami.

Howgh. Nasrat a rozmazat.

autor: Metlosh

2 komentáře

  1. No jo, všechno stojí za hovno

    Červenec 9, 2011 (3:33 pm)

  2. Pingback: MoR´11 – Alestorm, Pagan Alliance, Rhapsody, Airbourne, Watain a další « methalllblog

Zanechat Odpověď

