Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Cover týdne: Still Loving You, Thirsty Dog, Stargate SG-1

Obtížný úkol napsat cover týdne padl tentokráte na moji hlavu. Naštěstí jsem tak zdatný chlapík, že se velkého úkolu neleknu a s plnou vervou a nadšením se dám do práce, abych ukojil vaše metalové choutky. Rovněž si beru k srdci výtku ostatních členů redakce, že píšu moc málo sprostě. Takže: kurva, píča, prdel, hovno, vyzvracené semeno slona afrického a tak podobně. Tak, tím jsem si odbyl formality a jdeme na věc.

Již od mého mládí zaznívají na cestách s rodinou na dovolenou z reproduktorů našeho vozu různé sračky typu O-Zone, italské hity, taneční hity či Jaromír Nohavica zpívající Karla Kryla (Nohavica je frajer, ale když už to stejné cédo slyším po padesáte tak mám chuť vyskočit za jízdy z auta). Naštěstí se mezi touto kupou hnoje najdou i záblesky naděje v podobě poctivých německých rockerů Scorpions. Jejich balady mě zatím neomrzely ani na ten padesátý poslech. A tak jsem pro tento týden zvolil cover mého oblíbeného songu Still Loving You v podání Sonaty Arcticy. Normálně tuhle bandu průměrných speedmetalistů moc nemusím, ale Still Loving You se jim náramně povedlo. Za to u mě mají malé bezvýznamné plus.

A nyní bych pro změnu zavítal do luhů a hájů naší krásné české metalové scény. Nedávno jsem měl to štěstí, že jsem objevil úžasnou kapelu Six Degrees of Separation a jelikož mi jejich hudba přinesla veliké potěšení, oplatím se jim touto malou nenápadnou reklamou. Na programu máme song Nicka Cavea s názvem Thirsty Dog. Osobně dávám přednost tvrdší a údernější verzi od SDoS před originálem.

Cože? Vy nenažranci nemáte dost a chcete ještě nějaký ten tradiční zábavný cover jako zákusek? Nuže dobrá. Dva úplně neznámí týpci vám přinášejí metalový cover nejlepšího seriálového openingu všech dob: Stargate SG-1! Indeed!

Autor: Richaaarrrd

One response

  1. to SG je kentus 😀

    Červenec 10, 2011 (7:31 pm)

Zanechat Odpověď

