Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Pohled za redakční oponu

Díky všem čtenářům, díky kterým jsme dosáhli hranice 10 000 návštěv. Protože to je vskutku jubilejní číslo, řekli jsme si, že Vás odměníme. A jako ideální odměnu mě napadlo poodkrýt závoj a podělit se s Vámi o některé žertovné rozhovory a konverzace, které pocházejí jednak z ICQ a druhak z redakční skupiny na Facebooku. Je toho dost, některé nedávají moc smysl, ale snad se budete bavit stejně jako já, když jsem si rozhovory pročítal. Změněná jsou jen jména, ve skutečnosti se neoslovujeme Parxer, Nesthor nebo Metlosh (teda občas). Tímto jsem chtěl taky poděkovat všem redaktorům, že zvládají neustálé buzerování, slečně korektorce, že nás ještě nepověsila za koule do průvanu a doufám, že to všichni vydržíme a bude nás to bavit dál. Ještě jednou díky za podporu, snad se Vám tady u nás líbí a keep banging!

UPOZORNĚNÍ!!! Následující řádky obsahují více vulgarismů než obvykle 😀

Začneme vždy vděčnou rage recenzí na Leaves´ Eyes

Orgebanger: Zdar

Nesthor: Hoj

Orgebanger: Pouštím si Njord. A je to úplně na piču.

Nesthor: Meredeth si pouštěj, beztak už to je na netu.

Orgebanger: Napřed tohle, pro zachování kontinuity. Kýbl mrdek. Taky to mám uložené ve složce mrdky.

Orgebanger: Hey… já bych jim tak přál, aby je zmlátili Amon Amarth…

Nesthor: 😀 😀

Orgebanger: Nikomu z nich není rozmět, protože jsou to zkurvení skopčáci co neumí anglicky… no… typický kozymetal. A při verši „I am Njord“ mám chuť sebrat ze zdi meč z oceli a mithrilu 😀

Orgebanger: Tyvogo, tohle je 30 dní s Bieberem slisovaných do hodiny!!!! Kurva fix piča!!!

Nesthor: Hej, byl jsem 11 hodin v robotě a tam furt hrálo rádio Helax… NEJZKURDUPELŠTĚJŠÍ RÁDIO co jsem kdy v životě slyšel. Taková sprostá slova, která by popsala jeho kvalitu, nevymyslel ani Meliško. Samý zajebaný zpičený dance-trance techno remix (a to i hráli zjebanou disco verzi Mad about the boy z Fallout: New vegas). Do toho upoutávky v dementní angličitně něco jako – Hílex rejdióu. Neun free sejvn ef ej em. A navrch zjebaní moderátoři, kterým bych přál koncentrák, protože furt mluví o kalení, vykalenosti, kalbách a překalení (v 10 dopoledne!) a mají strašně, hrozně zgurvené „talk-show“ – Hehe Vedroň Perverz z Venezuely a Madroš Šukárevičová z Bosny mu kouří kubánský doutník – he – he – he… HOMAGE FOR SEJTN! CRUSADE! SMRT!!!

Orgebanger: 😀 😀 ti říkám, že jediným poslouchatelným rádiem je Vltava. jenomže to byste tam s kolegama uhnili nudou.

Nesthor: Nj… chce to rádio Methalll 😀 Poslouchám Deicide na spravení chuti. Vole, zítra budu vděčný za písničky z impulzovic krabičky.

Orgebanger: Noné, chtěl jsem říct… že současná generace je tak zjebaná, že někteří jedinci se nevydrží dívat na film v kuse, musí si suplovat reklamní pauzy tím, že si to sami přerušujou, někteří jiní dementi nechápou, jak může mít písnička víc než tři minuty a nejlepší jsou manažeři rozhlasového vysílání komerčních stanic, kteří se řídí heslem, že když cokoliv trvá víc než 2 minuty, musí být vystřídáno reklamou/zprávama/hudbou/čímkoliv, protože posluchač je na úrovni rodu homo habilis a neudrží delší dobu pozornost. 😀

Nesthor: 😀

Orgebanger: Noné, tímhle se různé Helaxy, Evropy 2 a jiné fakt řídí.

Nesthor: Nj, já když vydržím do konce poslouchat Black rose immortal od Opeth (přes 20 minut), tak jsem übermensch.

Orgebanger: Proto taky je to jejich vysílání tak dementní zkurvený guláš, ve kterém se celý den točí 10 písniček, dvoje zprávy, 20 reklam a mezitím nějaké oplzlé kecy. Co kecy, KEXY!!!

Nesthor: Říkám, rádio methalllblog… ale to nejde, protože zkurvená OSA by nám prodala rodiny do otroctví.

Orgebanger: Má to podobnou strukturu jako zvratky: mnoho kousků ze zhruba tří substancí promíchaných a natrávených smradlavou mrdkou 😀 😀

Nesthor: 😀

Orgebanger: Jako, ale máš pravdu, že existuje horší hudba. Například jejich němečtí kolegové Leaves Eyes, neboli Vývratky Dřistů by zasloužili HOVNĚNOU KORUNUUUUUUU!!! LEŽÍÍÍÍÍ TISÍÍÍÍC MRTVOLLLLL!!!

Nesthor: No nevím… v porovnání s Helaxem to je rajská hudba… já si dokonce i přááááál, aby hráli Leaves Eyes 😀

Orgebanger: No… nicméně ten jejich čin, že hráli nějaký cover na Fallout: New Vegas, to zasluhuje trest smrti pomazáním hovny a ukřižováním na rotující svastice 😀

Těžký úděl redaktorův

Ladislavmelisko: Mať se vrátila ve 4 z Prahy, kde pyču robila a dostala nějaké ocenění. Pak byl celou dobu zabraný komp, což by nebylo tak strašné, kdyby okamžitě ve dveřích neseřvala otce za to, že jí ještě nekoupil dovolenou v Thajsku. Tak jsem šel raději na trénink, abych ji nemusel skopnout ze schnodů.

Ladislavmelisko:Přijdu z tréninku, kde jsem díky enormní nasranosti podával nejlepší výkon za poslední dva roky. Matka sedí v mojem pokoji a je tam pekelně zahuleno. Hlavně, že když si já jednou zapomenu zavřít dveře, dostanu zdupa, že mi sem leze kouř. Okamžitě mě začne omrdávat za nejrůznější zkurvenosti. Pak se rozbrečí, protože přijela z Prahy a musela na nákup. Radši se na to vyseru a jdu dělat večeři. Dostanu zdupa a informaci, že ji udělá matka. Samořejmě neudělá. Potom, co uvařím, přichází opět oser. Jen tak. Z prdele. Asi jako AIDS Freddieho Mercuryho. Pak se dozvím, že jsem ubožák, protože ji prý otec dneska strašně ponížil. Pořád ji zvládám neposlat do píči nebo nekopnout. Pak si stěžuje, že když jí něco poradím, připadá si jako vůl – jenže není ani schopná se připojit na internet. Což zakončí tím, že nepoužívám mozek, protože nejsem schopný pracovat v kuchyni, když mě pičuje. A bonus – opět je přihlášená na mojem účtu (což už se nestane, protože jsem si dal heslo), přestože má vlastní. Samozřejmě zrušila uložené záložky a odjebala mi článek.

Nesthor: Jak jde psaní btw? Chceš s něčím helfnout?

Parxer: Jo. Nechceš to napsat místo mě? =/

Nesthor: 😀

Parxer: Nevím. teď jsem s Ladislavmelisko v Olomouci, takže dneska ne 😀 Asi až budu doma.

Nesthor: Ahá… tak ho pozdrav 😀 Že mi hajzl neposlal článek.

Parxer: Teď tu není, šel koupit vodku 😀

Nesthor: Tak pak 😀

Parxer: A má Ti ho poslat?

Neshtor: No bylo by to fajn 😀

Parxer: Hej, Ty mi čumíš na koncept?

Nesthor: Jo.

Parxer: Hajzle. Počkej si.

Nesthor: Neboj, jen jsem se díval, jestli na tom děláš 🙂

Parxer: Nevěříš mi?

Nesthor: Ne.

Parxer: Nedivím se

Richaaard: Co se děje, že nejsou žádné příspěvky?

Orgebanger: Hnijeme, hnijeme.

Metlosh: Hnijeme no…. Já tam přihodím Arakainy během týdne, doteď jsem neměl komp, abych to moh napsat.

Nesthor: Tenhle týden je pokurvený, něco tam nahažte. Musím hasit školu, hoří jak kostely v Norsku v roce 1992 😀

Orgebanger: Okej, beru to za Nesthora. Metlosh Arakainy, ještě tam hodím ten kingšajz co mi poslal Eirikr na mail. Cover týdne mám já. Kdo tam postne něco navíc, klidně může. Jestli to ovšem bude v rozporu s methalllovými mravy, tak to mažu okamžitě 😀

Orgebanger: Jinak, chceme svolat redakční radu a probrat nějaké věci stran budoucnosti. Takže dejte vědět kdy máte čas a kde bychom se mohli sejít.

Richaaaard: Tak v sobotu na koncertě by to bylo idální.

Parxer: Já bych měl mít článek na čtvrtek, pokud někdo o ten termín stojíte, tak si to klidně přesunu na jindy (NE zítra).

Orgebanger: Okej čtvrtek, počítám s tím.

Řádná dávka rázně ofenzivního Cannibal Corpse humoru (autoři jsou pro jistotu anonymní:))

A: Našli tělo Aničky – strangulation caused her death, just like all the others, raped before and after death. Stripped, raped and tortured 😀

B: Suffer…. and then you die. Torture TORTUREEEE Pulverize!

B: And the next song we want to dedicate to Anicka Janatkova. Hameeeeer Smaaaasheeed Faceeeeeeeee!!!!!“

A: And the next song is for all the ladies and Anicka Janatkova – FUCKED WITH A KNIIIIIIIIIIIIIIIFEEEEEEEEE! 😀

B: Napadlo mě všechny linky na ty songy poslat mailem jejím rodičům. Asi by mě pak ukamenovali 😀

A: Třeba mají smysl pro humor 😀

B: No… já nevim. Už dost bych váhal, kdyby mi někdo v den smrti táty poslal něco jako „Cardiomyopathic Fibrilation“ 😀

A: Lepší než Rectal torment.

Náhodné nezařaditelné hemzy

Orgebanger: Call of Duty je simulátor. To je jasné. A poměrně věrný. Amíci v Afghánistánu tohle zažívají denně 😀

Nesthor: Jo, btw… v logu jsou jenom 2 L.

Orgebanger: Já vím přesně, co tam je.

Neshtor: Myslím, že bys ho měl změnit.

Nesthor: Jako víš jak, když už tam dáš to 3. L, tak poštelovat barvu 😀

Orgebanger: To nejde, přidáním L ten nápis bude širší než je okno na něj, takže néééé 😀

Nesthor: Nippleback 😀 😀

Nesthor: Weeee, Deicide mají novou desku.

Orgebanger: Křestanství je prohnilééééééé

Nesthor: Trnovoooou korunooooou korunováááÁÁÁÁÁÁNNN!

Orgebanger: Ležíííííííííííí tisííííííííííc mrtvoooool!!!!

Nesthor: Obracím kříž, zabíjím faráááářeee!!! 😀

Orgebanger: He… takže jsem první, kdo tu něco napíše… takže: ŠTO’S KINGŠAJZ PIČA RENAULT CLITO 😀

Orgebanger: By mohla ke stáru napsat autobiografii s názvem „Pičou proti své vůli“ 😀

Nesthor: Ach, blog bude mít návštěvnost jak zasyflená stoletá kurva zase.

Orgebanger: Jebat, je víkend. O víkendu je vždycky slabá návštěvnost.

Orgebanger: 1) Na to jak, sofistikovaně musíš nastavovat RSE, má zvuk jak z mumií prdele 2) Z jakéhosi důvodu se to seká při zápisu not ve vícestopém zobrazení 3) Všechno je jinak a jinde než v Guitar Pro 5, aby ses to musel znova učit. 4) Skládání bicí stopy má tak vyjebaný systém, že dřív porodíš negra, než abys složil 4 takty NĚJAKÉHO rytmu a navíc zvuk bicích… jo. Jdou slyšet kopáky, ale to je JEDINÁ výhoda. Oproti pětce, kdy bylo celkem dobré všechno kromě kopáků, tady je to přesně obráceně!!! všechno ostatní má buď shitský zvuk (plechy) nebo to nejde slyšet (přechody a šroťák), ať kroutíš ekvalizérem hore dole!!! KURVAAAA!!!

Orgebanger: Právě jsem regnul Annub1s.

Ladislavmelisko: Co?

Ladislavmelisko: Co kurva?

Orgebanger: Čemu z toho nerozumíš? 😀

Nesthor: Jo a bacha, na wordpressu je jiná časová zóna, takže plánujte články o dvě hoďky dřív, než chcete, aby vyšly.

Richaaaard: Tak proč sakra nezměníme časovou zónu? je to v nastavení…

Nesthor: Hele, já jenom šéfredaktoruju, administrátor je Orgebanger 😀

Orgebanger: Chci mít stejný čas jak v Londýně, bo od tama jsou Iron Maiden. To asi neprojde, že? 😀

Trocha historie na závěr

Orgebanger: Registruju ten blog. Bude to methalllblog.wordpress.com. (28/2/2011)

Orgebanger: Pyyyyčo, 5 min k půlnoci a 165  návětěv:-D

Nesthor: Vidím, vidím.

Nesthor: Zítra to budou 200 jen to hvizdne 😀 Přidej Parxera do redakce.

Orgebanger: Je tam

Orgebanger: Končíme druhý den ostrého provozu s číslem 166 😀 (2/3/2011)

Nesthor: Hehé, jeden člověk už do vyhledávače zadal „methalllblog“.

Nesthor: Nejlepší je, že když zadáš „dívka umlácena metal“, tak ti to vyhodí Vraždy na ďáblův rozkaz 😀 (15/3/2011)

Nesthor: Sejtn hajzli. Oserkomando přichází 😀 Bude to možná trochu delší pičovina, tak mějte trpělivost. Za 1) budeme mít korektorku. Za 2) se blíží termíny, kdy budete muset vymýšlet vlastní věci. Za 3) budeme mít brzo vlastní fb skupinu, která nabízí všelijaké možnosti reklamy apod.

Nesthor: A teď k dobrovolným povinnostem – Na sobotu počítám s Orgebangrovou a Metloshovou schizofrenní recenzí na Dimmáče. V úterý chci něco od Ozzyho (navrhuji něco o MoR, baby v metalu, jinak dle libosti). Čtvrtek je můj, protože jsem piča a píšu dlouhá témata… Sobota bude Ladislavmeliskova (pokud tě nic nenapadne, tak můžeš rozjet rubriku Deník methalllisty – prostě stylizované ožralecké historky :))

Neshtor: Samozřejmě, že aktivitě se meze nekladou a jakýkoliv článek/recenzi navíc uvítáme. Navíc bude třeba někoho na neděli na „cover týdne“.

Nesthor: Jinak co se týče věcí za 14 dnů, tak tam mám představu o Richardově rozhovoru a představení Savandry 🙂 a nejspíš recka na demo Oblivionu (pokud bude hotové). Takže tak… Kurva jsem ožralý 😀

Orgebanger: Jo jo… jsi ožralý, je to znát 😀

Richaaaard: Interview se Savandry… ok 😀

Nesthor: Ugh… 😀

Richaaard: Copak jsi pil že tě to tak nabudilo? 🙂

Nesthor: Tyjo… hlavně pivo. A pak nějaké fernety, ale jak vidíte, byl to velice podnětný a inspirativní večer 😀

Richaaaard: No to nepochybně 🙂 Hlavně si ale myslím že na interview by bylo lepší sehnat nějaké nezávislé nezaineresované osoby. rRcenzi na Oblivion si snad nechcete psát sami…? možná naverbuju jednoho kámoše z Brna

Nesthor: No právě, proto to musí napsat někdo, kdo není z kapely 😀

Nesthor: Tak, články na tenhle týden už jsou napsané a naplánované k publikaci. Jedna otázka – Kdo si v neděli vezme „Cover týdne“? Já měl dva a Orgebanger už jeden. Je to rychlovka.

Nesthor: Plán na další týden – úterý Ozzy, čtvrtek Ladislavmelisko, sobota Parxer. Do toho Orgebanger udělá rage recenzi na Leaves‘ Eyes a já recku na nový živák Bloodbath, který vyjde. Velmi vám doporučuju ty články napsat v předstihu, protože jak všichni víme, čeká nás chlastačka jak cyp a výmluvy na kocovinu se potážou s exnutím flašky vodky Kwatzchek 😀

Nesthor: Jinak musím říct, že zatím to jde krásně. Když se podívate na kalendář, tak jsme nevynechali jediný termín a články se mi hoďne líbí. Na každý měsíc bude někomu udělen čestný a prestižní titul „Hajzl měsíce,“ tak se snažte 😀

Richaaaard: Jo, Hajzl měsíce, to chci. Jsou s tím spojena nějaká speciální privilegia? Třeba pivo na účet ostatních autorů? Jinak napsal jsem druhou část své Lekce severské mytologie s AA a zatím jsem to naplánoval na sobotu – nebo kdy to mám hodit na blog?. Popsal jsem další čtyři songy, ale myslím že to ještě dodělám a sfouknu i ten zbytek

Nesthor: Počítám s tím na tu sobotu.

Ozzy: V utery dodam, kokoti na koncertech. Vcera jsem byl na God is an Astronaut, a mam inspiraci od tech debilu v publiku 😀

Metlosh: Narazil jsem na pár brutálních coverů, čili si vezmu tu neděli.

Parxer: Mam v sobe momentalne asi sest piv, jsem trochu ozraly, priznam se, ale chapu dobre, ze na me vychazi pravidelny sobotni clanek? Pokud ano, beru si ty Tool. A k tomu bych si asi vzal nedelni cover tydne. Khurva, uvidime se v nedeli u Ladislavmeliska!

Parxer: Jakoze pristi sobotu.. chapete 😀

Nesthor: Tyjo, po sto letech jsem otevřel redakční mail (methalll@email.cz, heslo „*******“) a nestačím se divit. Psycho mail nám přišel. Prosím mrkněte na to, je to dost důležité! Borka z labelu Black Bards nás žádá o recku jejich tří nových desek. To nám může udělat dost velkou reklamu a dát nějaký punc serióznosti! Rychle jsem to projel. Jedno je kozymetal, druhá věc celkem dobrý viking methalll a třetí živák (na ten bych se vysral, živák nějaké neznámé kapely je o hovně). Takže na ty dvě věci chci dva dobrovolníky. Bude to jeden článek, ke každé desce dva názory. Prosím v rychlosti proleťte a dejte vědět, kdo se toho ujme. Es ist sehr important!

Orgebanger: Dej sem ten viking

Richaaaard: Néé! Já chtěl vikingy… 😦 Ale co, budu mít tento týden piráty! Heč!

Eirikr: Tak to je methalll. Jak dlouho na to máme? klidně bych si vzal kozymetal.. jak se to jmenuje?

Eirikr: A ještě jedna taková otázka ze zvědavosti: to čekají, že si ta alba koupíme, nebo že si je stáhneme? 😀

Nesthor: Okej, takže – Orgebanger s Richaaaardem si vezmou vikingy (Nothgard) a já s Eirikrem uděláme kozymetal (Rawkfist). Tady je odkaz na všechny alba http://*************/********

Nesthor: Šoupneme to tam, až nebudou recky, teď jich je dost.

Eirikr: Access denied :-/

Nesthor: http://***********/********/MyPromos?p=1324%2​C1357%2C1573

Eirikr: You are not autorized to view this website..

Nesthor: Ach… kurva. Tak jinak… http://*******/**************/Link?h=oRaadz%2Fy​********3p2vUsRdlPj2qM​N5Fl******D

Eirikr: Opět!! 😦 já si to zkusím najít na nějakých warez..

Nesthor: http://www.uloz.to/82****1​/********

Nesthor: http://www.uloz.to/90****0​/******  – Vikingové

Eirikr: jooo.. děkuju 🙂

Richaaard: Lol, tak to je dobrý 🙂 Northland už mám stažené a asi před měsícem jsem byl na jejich koncertě v Praze. Ale spíš je to pagan metal až skoro folkmetal než viking metal

Richaaard: Jo Nothgard, ne Northland…já si to poplet. Ale nevadí, Nothgard na tom koncertě hráli taky a na nich jsem byl už dvakrát 🙂

Toť vše. Ještě jednou moc díky!

Sestavil: Nesthor, šéfredaktor

Zanechat Odpověď

