Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Excrementory Grindfuckers – exkluzivní rozhovor s kultovní Party-Grindcore bandou.

Není zas tolik kapel, které si pustíte totálně napraní na nějaké akci, kdy se chcete podívat na nějakou totální vyjebanost. Na YouTube je hromada zvěrstev, ale výtvory německých „party“ Grindcoristů Excrementory Grindfuckers patří mezi ty nejpopulárnější.

O těchto umělcích, které jsem měl možnost zastihnout v zákulisí na Brutal Assaultu, jsme se už zmiňovali v jednom postarším článku o grindcoru. Věděl jsem od nich právě z výše popsaných, kulturně zaměřených večerů. Proto mě jejich zastoupení na Brutalu velmi potěšilo. Čas 10:00 mi nepřišel až tak zákeřný, pokud bych však nezalehl v mírně podnapilém stavu. Jejich krásné melodie mi připomněly vstát, ale vidět jsem je už nestihl. Vyrazil jsem proto na podpisovku, kde stál velký zástup fandů. Využil jsem svých barevných pásek, protáhl se až k nim, nechal si podepsat jako poslední jejich propagační materiály a domluvil si rozhovor v zákulisí. Chlapci mě zahlédli a pozvali okamžitě k sobě do „budky“ (plac pro muzikanty, který mají na pár hodin před a po vystoupení) na pivko.

Tento pokec je tedy věnován přímo pro Methalllblog a jak se dá od takovýchto existencí čekat, je plný hoven, sraček, krve, masturbace, šukání, nacizmu, Stalina, Hitlera a kytiček … a také dvou ukrajinských novinářských šlapek.

Při vstupu jsem nafasoval pivko, zapnul diktafon a započal snad nejdivnější rozhovor mé poměrně krátké novinářské kariéry.

Když se bavíme o ženských, jsou tu dvě Ukrajinky z časáku Sweden Rock a chovají se jako totální šlapky.

Rob: Za kolik? (smích)

Horn: Jsi od teď můj nejlepší kamarád! Pak půjdeme spolu na pivo a seznámíš mě.

Ještě tu nejsou. Buď spí, nebo ještě šukají.

Nazdraví/Nazdraví/Nazdraví

Moc rád bych vám řekl, že jsem o vás dozvěděl při našich opilých večerech s kamarády, kdy sledujeme hrozné kraviny na YouTube, včetně Vegan Black Metal Chef apod.

EG: Vegan Black Metal Chef?

Jo, vážně tam je týpek co vaří a do toho „hraje“ black metal: „Boil The Waterrrr“

H!M: Myslím, že Gaahl z Gorgoroth, má taky nějakou show o vaření. Jinak se to správně vyslovuje GayGoroth. (smích)

Vzal si nakonec toho teplého Rakouského módního návrháře?

H!M: Ne, ale ukážeš mi tvůj penis?

Nope!

H!M: Jaká škoda!

….proběhla hromada, skřeků, hlášek, kraválu, grgů a prdů…

Co vy vůbec děláte při večerech, když se ožerete? Koukáte taky na nějaké vyjebanosti na YouTube?

Rob: Chlastáme!

H!M: Opícháváme se!

Rob: Když se opijeme…pijeme dál. To je nejlepší věc, co můžeš v takové chvíli udělat.

Jak se vám vůbec líbilo dnešní vystoupení? Byl jsem příliš opilý a příliš unavený, abych to tak brzo stihnul. Přesto mám pocit, že jste skončili příliš brzy. 10:30 měla nastoupit další kapela a většinou hned co dohraje jedna, na druhé stagi začne hrát ta druhá.

Rob: Náš čas byl 10:00 – 10:25. Byla potřeba dodržet čas pro změnu kapely. Jinak vystoupení bylo parádní, zahráli jsme to, co jsme chtěli, takže super.

H!M: Ještě nás za to platí.

Vás platí, za tyhle kraviny? A váš bubeník vypadá jako Devin Townsend zamlada (smích)

Rob: To říká každý!! (smích)

Horn: Byli jsme nadšení z dnešního vystoupení. Hlavně proto, že jsme Německy „zpívající“ kapela. Velmi nás potěšilo kolik přišlo lidí.

H!M: Vůbec to nechápu. Bylo to tak brzo a přesto přišlo tak 2000 lidí.

O tom to přesně je. Když někdo hraje v 10:00 ráno, většinou se na to vykašlu, navíc když neznám ty kapely. Nevím jestli znáte některé z těch kapel dopoledne, ale mě to vůbec nezajímá, takže radši ještě spím. Ale všichni tihle lidi přišli, protože vás už dávno znají z YouTube. Stejně jako já jsem vaše věci sledoval na YouTube a proto jsem vstal a přišel. Možná ne včas, ale přece jen to byla silná motivace.

H!M: Ještě když se jmenujeme Grindfuckers (smích)

 

Ne, vy se jmenujete EXCREMENTORY GRINDFUCKERS! Jak vás proboha napadl tak šílený název? Museli jste být totálně užralí a zkouření, a psát na zeď nápady jako: „Ožralé šlapky“…Ne! Atd.

H!M: Byli jsme úplně střízliví a řekli si pár základních věcí, co musí být v názvu Grindcorové kapely: Excrements…to je zásadní. To je něco na první pohled šokujícího.

Pravá podstata, uctívání hovna!

H!M: Tak, ale chtělo to ještě dovětek. Každá správná metalová kapela končí na „ORY“. CREMATORY, OBITUARY atd.

Grindfuckers už bylo poměrně absurdní…prostě pitomě srandovní.

Povedlo se vám zapojit 3 základní věci: Hovna, šukání a Grindcore. Všechna čest.

H!M: Do toho jsme chtěli být ignorováni od Google search. Když napíšeš Excrementory na youtube, výsledek ignoruje druhou část, prostě ji nenajede. A myslím, že na Googlu to je jen Excrementory Grind. Výsledky najedou, ale při hledání celý název nemůže najet.

Pojďme nyní na vaše nejznámější kousky. Rád bych začal s Bee Gees, „Stayin’ Alive”. Jak jste se k tomu vůbec dostali. Napadlo vás prostě při poslechu originálu, že ho chcete zkurvit…?

H!M: Zeptej se toho týpka v bílém tričku!

Roba Halfroda? (smích) (Rob je plešatý a asi gay)

H!M: He is asking you, how did you „cum“ up with…

Rob: How did I cum? (smích)

Oz: Was she good? Did she toss your salad? (vtip od Chrise Rocka: 1. http://www.youtube.com/watch?v=xQ5HijcicZs)

(smích)

Takže Robe Halforde, jak si na to přišel?

Rob: Nevím, prostě se to stalo. „Ooops, I did it again“.

H!M: Nemůžeš se ptát kreativních lidí, jak chodí na své nápady. Nápady přicházejí z tak rozmanitých zdrojů, že to nejde ani popsat.

Rob: Rozdíl mezi námi a jinými kapelami je ten, že své nápady nefiltrujeme. Když přijde nápad, prostě ho použijeme. Předem ho neplánujeme, ani neočekáváme, že bude fungovat v určitém smyslu. Spíš čekáme, co se z něho zrodí. Tuto skladbu jsme si jednou zahráli společně, dali prostor fantazii a nahráli to, co z toho vzniklo. Nahráli jsme to rychle a bez jakéhokoliv rozmyslu. Neřešili jsme žádné další formality. Například kdyby ses teďka posral, měl bych okamžitě zdroj inspirace. Nebudu řešit, jak kvalitní výtvor by z toho mohl být. Dám volnost svým nápadům. Může to být klidně naše nejhorší skladba, ale o tom to je. Když si pustíš nějaká populární gay rádio, je tam hromada skladeb, které by si zasloužilo předělat. Nepřemýšlej, udělej to. Je to stejné, jako když piju pivo. Neřeším jak a bůhví co ještě, prostě ho piju.

H!M: Myslíš na šukání? Nebo to taky prostě uděláš?

Rob: Šukání by bylo taky moc fajn. (smích) Takže mi prosím řekni, kde jsou ty ukrajinky.

Horn: Držte hubu, já jsem tady frontman, ony jsou pro mě. (smích)

Rob: Já to mám napsané spermatem na břichu, že jsem hlavní prase.

 

Myslím, že u nich na břichu a na hadrech jsou vzorky už tak půlky Brutalu. Šahají na každého. S borcema z Hail Of Bullets, jsme se na sebe koukali a nemohli jsme se shodnout, jestli jsou placené nebo dobrovolné šlapky. (smích)

Rob: (smích) Mám rád šlapky.

Kdo ne, že? (smích) Pojďme dál. Máte tedy nějakou zkušebnu nebo hrajete snad v obýváku?

H!M: Ano, máme zkušebnu. A ne jen jako tak ledajakou. Součástí toho je i naše nahrávací studio. Můžeme tam tedy zkoušet a zároveň i nahrávat. Zpátky k těm šlapkám. Je mi jedno, jestli je někdo gay nebo šlapka. Prdel je prostě prdel.

Co vaše nahrávací studio?

H!M: Prisunus. Jinak mu říkáme studio Penis.

Rob: H!M všechno nahrává a má to celé na starosti. Nejsme závislí na vnějších vlivech. Všechno si nahrajeme u nás. Má to velkou výhodu v tom, že když přijde nápad, jen vezmeme do ruky nástroje, zahrajeme co chceme a máme to nahrané.

Složení kapely je, jak jsem si všiml, dost promíchané, přibližte nám tedy samotný vznik kapely.

Rob: Já a on (H!M) (Me and H!M). Založili jsme kapelu jako duo v roce 2001. A po dvou letech jsme zformovali živou kapelu. Od té doby bylo pár změn v sestavě ale opravdu jen pár.

H!M: Deset posraných let! I já jsem odešel na chvíli, ale vrátil jsem se, protože Rob výborně kouří.

Rob: Další dva kytaristi odešli, protože hraju na kytaru až příliš úžasně! (smích)

Horn: Já jsem se přidal až tento rok. Hrával jsem dřív v death metalové kapele a kluci mě pozvali do kapely po 5-6leté známosti. Odpověděl jsem: „cooooo, nevíííím, tak jo!“ (smích)

Horne, jak ses ty, jako zpěvák naučil používat grunt vokál?

Horn: V 90. letech jsem byl bez práce, potřeboval jsem peníze, tak jsem tehdy vykouřil velké množství ptáků. Pokud máš velký a dlouhý krk, můžeš jim protáhnout velké péro a nezadusíš se, (jako když ho babě narveš nadoraz, přitom co chceš aby ti řekla, že tě miluje), to pomáhá neskutečně!

H!M: Pepas ví, o čem mluví.

 

To bude tím, růžovým tričkem (smích).

H!M: Zkusil jsem to jednou, ale nebylo to nic moc pro mě.

Rob: Neumíš kouřit, ty se o to jen pokoušíš.

H!M: Co jsem měl dělat, potřeboval jsem peníze. „AUUJUHuGGDGDUUUDG“

Nedávno svět oběhla zpráva o úmrtí kultovní osobnosti, zpěváka Anal Cunt. Vaše dojmy a pocity?

Rob: Myslím, že je gay.

Horn: Upřímně, je mi to jedno.

H!M: I kay! (smích) (Snaha o “ I care)“ Mrzí mě to, protože je to významná osobnost v rámci opery. (smích) „I would go, back in time and vote for him! (odkaz na slavnou skladbu Anal Cunt – „I went back in time and voted for Hitler“, ponz. redakce) Zajímat se o jeho úmrtí je teplé.

Horn: Svět si poradí i bez něj.

H!M: Skuhrání nad jeho smrtí je vážně pro buzny.

Já jsem skuhral nad smrtí Dia například.

Horn: Dio udělal pro grindcore víc než tam ten kokot.

Rob: Byl to zkurvený nácek.

Horn: Neznal jsem ho osobně, takže mě to nezajímá.

H!M: Nechte mě něco říct! Kdyby neexistovali Anal Cunt, Excrementory Grindfuckers asi taky ne, protože jsem velké množství inspirace vzal právě od nich. Pro mě byl dříve grindcore naprosto absurdní záležitost, takže jsem to chtěl hrát taky. O tomto žánru jsem se dozvěděl právě díky Anal Cunt.

Rob/Horn: Pro tento žánr jsou významnější kapely, jako Nasum.

Když jsou podle vás Anal Cunt náckové, musím se zeptat, protože jste Němci; dotkli jste se někdy tématu nacismu v textech?

Horn: Jsem v kapele od ledna, ale musíme! (smích)

Rob: Jsme absolutně nepolitická kapela. Podle nás témata jako politika a humor nejdou dohromady.

H!M: Máme pochopitelně svůj vlastní názor, ale ten není obsahem naší hudby.

Když se zase vracíme k tématu inspirace, co takhle skladba o Hitlerovi, který se posere během proslovu?

Rob: To je dobrý nápad, ale…

H!M: Spíš, že Stalin šuká s Hitlerem. Máme i trochu politická témata jako ve skladbě „Geld Oder Krise“. Tam jsme se dotkli témat z aktuální doby, ekonomie a společnosti... (Mezi tím proběhla další várka grgů, atd.)… Je to ale celkem výjimka.

Horn: Je dobře, že existují kapely, které jsou politicky zaměřené jako Dying Fetus a Napalm Death. My jsme spíše party kapela.

H!M: Ano, ale máme taky vlastní názor.

Rob: Jako, že jsme zmrdi (smích)

H!M: Nenecháváme se příliš ovlivnit hudební branží. Narážky na ni mohou být tématem pro text, ale přestože to může znít trochu politicky, děláme to z vlastní vůle. Spíš je to otázka budoucnosti. Pokud přijde nápad jako při „Geld Oder Krise“ nemusela to být poslední píseň svého druhu.

Pokusíte se například zpracovat aktuální témata jako to, co se teď stalo v Norsku, nebo koniny typu globální oteplování?

H!M: Pokud přijde dobrý nápad, proč ne. Nechceme ale politická témata. Grindcore je hřiště neomezených možností. Takže se nech překvapit. (smích)

Rob: Chceme festivalové tričko, pomůžeš nám?

Šlohni ho!

Rob: A ty šlapky jsou kde?

Nejspíš vevnitř.

Rob: Když jsem ve šlapce, tak je mi nejlíp (smích)

Když přejdeme na další skladbu, „Grindcore Out Of Hell“…

H!M: „GRG“

Děkuju, …jste fandové DJe Ötzi?

H!M: Je gay

Rob: To nevadí. Je to mainstreamový hňup. Nevím, jak je to v Česku…

U nás je bůh Karel Gott, který hraje i v Německu.

Rob: Ty ho znáš?

U nás každý.

H!M: Máme další nápad na text. (smích) Dneska jsme hráli „Babička“ a ty jsi o to přišel.

Já vím, příště!

H!M: Sereš mě, ale znáš kurvy, takže si týpek. (smích)

Jak se vám líbila vůbec podpisovka? Mě jste podepsali poslední dva plakáty a jinak jste tam měli opravdu hodně lidí!

Horn: Byla to sranda, ale stejně jako při koncertě mě překvapil počet lidí v publiku.

H!M: Ty pičo, toooolik lidí!

Horn: Jsme v cizí zemi, a naše jméno není tak velké…

Jak říkám díky YouTube tu máte fanoušků jako prase. Které z těch vašich videí má do teď vůbec nejvíce shlédnutí?

Rob: Myslím, že to je „Looking For Grindcore“. Většinou jsou to výtvory samotných fanoušků.

Horn: Netvoříme příliš video materiálu. Fanoušci si s tím hrají a má to poměrně hodně shlédnutí.

H!M: Naše nejpopulárnější kousky mají na svědomí naši fanoušci.

Rob: Teče ti z nosu?

Ani ne. Včera byla v davu mela, tak jsem se trochu drápnul. Člověk se nemůže ani vysmrkat? (smích)

Horn: Já chci krvácet takyyyyy!

Další nápad pro text: „Ošukán do nosu!“

H!M: (smích) Naše nejpopulárnější má asi 300 tisíc shlédnutí, ale není naší výroby.

Rob: Kde je „schnapps“?

(Smích)

Když už končíme, podělte se s fanoušky o vaše nejoblíbenější kapely. Zmínili jste Napalm Death apod. Posloucháte i něco jiného než metal?

Horn: Kdybychom měli dvě hodiny, Rob je na tohle téma ujetý.

H!M: Posloucháme všechno možné v metalu. Každý něco trošku jiného. Náš průměrný bubeník poslouchá death metal, další je fandou Devina Townsenda, jiný poslouchá death metal, takže všechno možné. Já poslouchám i Hip Hop. Dobrý Hip Hop. (smích) Když je to dobrá muzika, je mi jedno, co je to za žánr. I dobrá popová písnička se dá. Je to vše jen otázka vkusu. Začal jsem na Hip Hopu, ale nemám rád ten americký. Německý se mi líbí víc.

Co jsem si tak všiml tak je fakt, že Němci, ať už hopeři nebo metalisti, strašně kopírují Amíky.

H!M: Je to všeobecně známý vztah. Německo X USA, Svět X USA.

Ještě poslední otázku. Dnes na vás přišla hromada lidí, mnoho mých kamarádů vás taky rádo poslouchá. Co by jste jim všem rádi vzkázali?

H!M: Není to žádný přiblblý kec, ale hrát v Česku je jako šukat krásnou holku.

Horn: Jsem moc rád, kolik lidí dnes přišlo a věřím, že si to všichni užili stejně jako my. Brutal Assault je výborný festival a mnohem lepší než Wacken. Všichni lidi jsou tady hrozně milí a fanoušci jsou výborní. Cítíme se tu vítáni. Na Wackenu jsme takový pocit nikdy neměli. Děkujeme všem co dnes přišli, těm co nás poslouchají a i těm co si tento rozhovor přečtou.

H!M: Mrzí nás, že musíme Česko tak brzy opustit, protože hrajeme další koncert v Německu, ale brzy se snad vrátíme.

Horn: A všem tvým kamarádkám dej na mě kontakt.

H!M: Horn je jediný zpěvák v kapele a potřebuje ženskou…

Horn: …Ale já jsem gay…

(zl. H!M, Horn, Oz, Rob, Pempas, Christus) 

Excrementory Grindfuckers:

Horn – zpěv

H!M – trumpeta, klávesy

Rob – kytara

Christus – bicí

Pempas – basa

Autor – Ozzy

Zanechat Odpověď

