Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Zvěrstvo týdne – Hellsongs

Vezmeme to tentokrát obráceně. Namísto abych vám představil nějaký povedený cover, podíváme se na zcela totální příšernost a znásilnění metalové muziky popovým provedením. Namísto coveru týdne vám přináším zvěrstvo týdne – kapelu Hellsongs. Tato banda Švédů by zasloužila přibít vzhůru nohama na převrácené kříže a pak zapálit, protože to co provedli fanouškům dobré hudby a metalové scéně obecně je zločin nejtěžšího kalibru. Nechápejte mě špatně – vůbec mi nevadí nemetalové předělávky metalových songů. Vadí mi však v podání Hellsongs. Nějakým omylem jsem shlédl jejich cover na

  Symphony of Destrucion, hymnu velkých Megadeth, a myslel jsem, že umřu. Pokud se někomu taková muzika líbí, proč ne. Ale spojovat to s metalem? Je to vůbec předělávka? Má to něco společného s originálem kromě textu? Já srandě rozumím, tohle ale není sranda, tohle je zneuctění. Pokud se chcete přidat k lynčování Hellsongs, kontaktuje prosím naší redakci.

(Redakce Methalllblogu nenese žádnou zodpovědnost za psychickou újmu způsobenou shlédnutím následujícího videa)

 

Na spravení chuti si dáme cover od partičky metalových srandistů a speedmetalistů z Dojčlandu. Ano, nemluvím o nikom jiném, než o bandě s ďábelskou dýní ve znaku. Ti v roce 1999 vydali funny album plné metalových coverů nazvané příhodně Metal Jukebox. Vzali písničky rockové, popové a další a oděli je do slušivého speedmetalového hávu. Na paškál si vzali i mou oblíbenou od Beatles – All my loving. Je to lepší než originál? Ani omylem. Ale pobaví to.

Nasheadbangovanou někdy příště -Richaaarrrd

4 komentáře

  1. Radalf

    mi se ten popovej cover dost líbí:) víc než originál:) sice to fakt není cover, zní to úplně jinak, ale baví mě to víc

    Září 6, 2011 (3:54 am)

  2. Kdyby ten song nespojovali se Symphony of Destruction, tak by mi to bylo jedno. Ale já mám originál docela rád a tohle je prostě čistý výsměch.

    Září 6, 2011 (8:56 am)

  3. Radalf

    Žádnej jejich cover se nepodobá originálu, výjimečně zazní harmonie a úryvky textu.. je to pop inspirovanej metalem a je to dobrej pop, takovýho by mělo být víc

    Září 6, 2011 (12:39 pm)

  4. Acg

    Panebože… ježíšikriste… ou máj gád.. proboha.. práve se mé metalové srdce ubodalo na smrt trsátkem a obesilo na strune …

    Říjen 3, 2011 (9:35 pm)

Zanechat Odpověď

