Metly metlám! Psáno krví a sračkama, co život dal.

Pivní cover týdne – Bad Salad

Milí metaloví hajzlové, hajzlice a hajzlata. Poslední dobou jsem bohužel prodělal těžkou chorobu a nemohl jsem tudíž přispívat svými povznášejícími články do tohoto filosoficko-matematicko-kosmologického debatního kroužku. Trpěl jsem totiž závažnou formou choroby lemrus alcoholicus a byla pravděpodobně způsobena nedostatkem vitamínu C2H5OH. Veškerý čas tedy zabírala terapie na jednotce ihnedpivní péče na alkoholickém oddělení nemocnice u Partyzána. Riziko recidivy je sice značné, avšak zdá se, že jsem protentokrát zdárně vyléčen. Je neděle a tedy čas na Cover týdne a my se podíváme na jednu nepříliš známou bandu brazilských ochlastů Bad Salad. Pít jsem je sice nikdy neviděl, avšak nevěřím, že to, co předvádějí, se dá zvládnout bez řádného dopingu.

Dnešní Cover týdne vám přináší nadace Chlastem ke zdraví Amy Winehousové.

Podle mého názoru už máme v této rubrice více než dost různých pojebů, hoven, vyjebaností, kokotin a skorohudby. Dnes bychom se tedy podívali na to, jak se to má dělat správně. Nedávno jsem narazil na jedno hooodně zajímavé video. Když jsem viděl titulek „Dream Theater Metropolis cover“, tak jsem si hned pomyslel  „Aha, další ultimativní vyjebanci, kteří si myslí, že tohle dokážou přehrát, aniž by ze sebe udělali megaultimativní vyjebance“. Asi už tušíte, jak jsem se mýlil. Prostě jsem deset minut seděl s oběma tělními otvory dokořán a zíral na ty blázny. Velmi trefný mi pak přišel jeden z komentářů k videu : „Slyšel jsem, že Dream Theater udělali celkem nepovedený cover téhle skladby“. Co mě dostalo ještě víc, je to, že jsem o téhle bandě bláznivých brazilců nikdy předtím neslyšel a nešlo o nich absolutně nic dohledat. Po asi hodině lopotného googlování jsem konečně zjistil, že se snad jmenujou Bad Salad a hrajou progresivní metal. Sorry, ale víc jsem toho prostě nenašel. Nicméně je pravdou, že jsem se nacházel v prachbídném stavu a je tedy možné, že budete mít více štěstí. Každopádně, když už dávám na YT takovéhle parádní video, tak tam aspoň napíšu, jak se jmenuju, kurvadrát. A nějaký web, nebo cokoliv s jakýmkoliv infem by také přišlo k pivu, nebo k duhu, nebo jak se to říká. Není divu, že o nich nikdo nic neví! Za tenhle cover ovšem dávám jedenáct krýglů z deseti. Což mi chvilku potrvá, takže jdu hned na to a vy si užijte video. A pak ho samozřejmě můžete také ohodnotit. Howgh!

Autor: Metlosh

2 komentáře

  1. To jsou dobří borci, teda.

    Září 26, 2011 (7:03 am)

  2. Robert

    Fantastické, Metlosh je bourák, že to semka dal. Díky.

    Září 30, 2011 (8:13 pm)

Zanechat Odpověď

